SPRAY DO KOLEKTORA SSĄCEGO DIESELA (AGR,EGR) - FORTE DIESEL INTAKE CLEANER - 400ml (data ważności 2016r)

  • 110,88 zł 99,00 zł / szt.
  • 400 ml ( 247,50 zł za 1 l )
  • szt.
    Niedostępny

SPRAY DO KOLEKTORA SSĄCEGO DIESELA (AGR,EGR) - FORTE DIESEL INTAKE CLEANER - 400ml

 

 

Czyszczenie kolektora dolotowego

Diesel Intake Cleaner zapewnia czyszczenie kolektora dolotowego
i EGR w silnikach diesla, używany zapewnia następujące korzyści:


Czyści zawory regulujące dopływ powietrza i przywraca ich prawidłowe funkcjonowanie.
Czyści czujniki ciśnienia powietrza i odtwarza sygnał sterujący.
Zwiększa wydajność i zapewnia mniejsze zużycie paliwa.
Forte Diesel Intake Cleaner
jest produktem w formie aerozolu, specjalnie opracowanym do czyszczenia kolektora dolotowego silników Diesla. Rozpylany w kolektorze dolotowym przy obrotach 2.500 min-1, usuwa pozostałości spalania i osadów węglowych, które dostają się tam poprzez zawór AGR i układ odpowietrzania skrzyni korbowej.


Zanieczyszczenia węglowe w kolektorze powodują zwiększenie oporów zasysanego powietrza oraz zaburzają jego wirowy ruch, niezbędny w prawidłowym funkcjonowaniu silnika, szczególnie w stanie jego znacznego obciążenia. Taki stan spowoduje również :niewłaściwe przygotowanie mieszanki, proces niepełnego spalania oraz zwiększenie obciążenia dla filtra cząsteczek stałych.


Zastosowanie Forte Diesel Intake Cleaner będzie polepszało funkcjonowanie i skuteczność oczyszczania spalin przez filtr, w tym przez DPF i SCR.


Produkt Forte Diesel Intake Cleaner powinien być stosowany regularnie podczas serwisów pojazdu szczególnie tych, które są wrażliwe na zanieczyszczanie się kolektora dolotowego lub w których częstotliwość regeneracji filtra cząsteczek stałych jest częstsza niż normalnie.

 

Sposób stosowania

Uwaga! Forte Diesel Intake Cleaner może spowodować uszkodzenie lub odbarwienie lakieru.

Oczyszczanie powinno się zacząć do rozmontowania gumowych i plastykowych części układu dolotowego. Następnie przy pomocy preparatu i miękkiej szmatki należy oczyścić je ręcznie. Po każdym podaniu preparatu na zanieczyszczoną część należy odczekać kilkanaście sekund. Czas ten pozwoli preparatowi na lepszą reakcję z usuwanymi substancjami.


Drugi etap
przeprowadzamy na pracującym silniku.
Oczyszczanie zaczynamy od odłączenia zaworu AGR, turbosprężarki i intercoolera. Przed przystąpieniem do oczyszczania należy zaopatrzyć się w twardy płaski przedmiot w celu zdławienia przepływu powietrza. W czasie czyszczenia należy utrzymywać pracę silnika w ok. 2.500 obrotów na minutę.

Naciskamy zawór aerozolu dwa lub trzy razy, wtryskując preparat do kolektora. Następnie przysłaniamy wlot kolektora płaskim twardym przedmiotem, w celu ograniczenia hałasu i zwiększenia szybkości zasysanego powietrza z preparatem. Gdy silnik powróci do normalnej pracy, powtarzamy sekwencję aż do wyczerpania zawartości pojemnika Oczyszczanie nie powinno trwać krócej niż 15 minut. W tym czasie cała zawartość pojemnika powinna być zużyta Po oczyszczeniu kolektora dolotowego system sterowania przywróci prawidłowy skład i spalanie mieszanki. Silnik będzie lepiej pracował na wolnych obrotach, odzyska utraconą moc i spali mniej paliwa.

Wskazówki!

W celu ograniczenia w przyszłości nadmiernego zanieczyszczenia kolektora dolotowego należy podczas każdego przeglądu dodać jedną dawkę Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner na pełen zbiornik paliwa oraz jedną dawkę Forte Top End Treatment do nowego oleju silnikowego. Żeby zapobiec problemom z zanieczyszczonym zaworem EGR i zaworem zawirowującym należy podczas każdego serwisu czyścić kolektor dolotowy za pomocą Forte Diesel Intake Cleaner

Promocja do wyczerpania zapasu (data ważności preparatu ubiegła w 2016r)